ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ CAMARA OBSCURA
(ή μάθε ποιοί είναι αυτοί που βασανίζουν τους παίκτες...)
Το Camara Obscura γεννήθηκε σαν ιδέα πάνω στα Ενετικά Τείχη του Ηρακλείου ένα φθινοπωρινό πρωινό το 2021 εν καιρό Κορονοϊού.
Την ιδέα την ταρακουνούσε για πολύ καιρό στο κεφάλι του ο Νίκος, και ενώ προσπαθούσε για καιρό να βρει άτομα να τον βοηθήσουν να την υλοποιήσει, δεν ήταν και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο, όπως καταλαβαίνεις αγαπητέ αναγνώστη…
Μέχρι που έστειλε στον Αντώνη να συναντηθούν να βρεθούν και να μιλήσουν σχετικά με αυτό (με καφέ στο χέρι,και πολύ κρύο πάνω στα Τείχη…), και ο Αντώνης, ενθουσιάστηκε τρομερά με την ιδέα ενούς Ζωντανού Παιχνιδιού Ρόλων που να μπλέκει πολλά Supernatural μαζί. Η αρχή είχε γίνει…
Επειδή όμως, με δύο άτομα, είναι ακατόρθωτο, ενώ με τρία είναι απλά δύσκολο, ο Αντώνης πρότεινε στον Νίκο και τον Σπύρο.
Ο Σπύρος από την άλλη, χρόνια φίλος με τον Αντώνη, και γνωστός για το πόσο μηχανή παραγωγής ιδεών είναι, δέχθηκε και εκείνος, να χωθεί σε αυτό το πλέον, απλά δύσκολο, εγχείρημα.
Και κάπως έτσι, ξεκίνησε το Camara Obscura…
Δεν το κάνουμε ούτε για κάποιο χρηματικό όφελος, αλλά ούτε για αναγνώριση.
Το κάνουμε, ξεκάθαρα γιατί αγαπάμε να λέμε ιστορίες, να προκαλούμε έντονα συναισθήματα στους παίκτες μας, και γιατί λατρεύουμε το Personal Horror, και κυρίως το Chronicles of Darkness.
Δώστε μας μια ευκαιρία να σας το αποδείξουμε!
Νίκος
Ο Νίκος είναι ο mastermind πίσω από το Camara Obscura και η «μαμά» που το γέννησε (ίου).
Ξεκίνησε να ασχολείται με τα επιτραπέζια παιχνίδια ρόλων το 2002, με το Dungeons & Dragons όπως οι περισσότεροι…Μέχρι που έπεσε στα χέρια του το World of Darkness, και το ερωτεύτηκε.
Είναι από τους πιο έμπειρους Αφηγητές του Ηρακλείου, κυρίως στο μηχανικό κομμάτι των παιχνιδιών, αλλά και στις πανέξυπνες ιστορίες που κατεβάζει το σάπιο, βρωμερό και άρρωστο μυαλό του.
Έχει πάθος με τα επιτραπέζια παιχνίδια ρόλων, γιατί πέρα απ’ότι είναι fun as fuck, θεωρεί ότι είναι τρομερά ενδιαφέρον να μαθαίνει και να αντικρίζει τον κόσμο και τους ανθρώπους μέσα από τα μάτια άλλων χαρακτήρων.
Ήταν ένα από τα κεφάλια πίσω από το πρώτο Πανελλαδικό LARP, Requiem for Greece που ξεκίνησε το 2014, στην Κρήτη, και εξελισσόταν παράλληλα σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη.
Στον ελεύθερο του χρόνο, ξεκληρίζει bosses στο World of Warcraft ή τρέχει άλλα επιτραπέζια παιχνίδια ρόλων με την παρέα του.
Ο Νίκος είναι το μεγάλο κεφάλι και ο υπεύθυνος Storyteller για το Mage: The Awakening κομμάτι του Camara Obscura.
Αντώνης
Αν ο Νίκος είναι ο mastermind πίσω από το Camara Obscura, ο Αντώνης, είναι η ψυχή (ξερνάω).
Ο Αντώνης ξεκίνησε να ασχολείται με τα επιτραπέζια παιχνίδια ρόλων το 2008.
Απεχθάνεται το Dungeons & Dragons με όλο του το είναι, αλλά δεν το λέει ποτέ δημοσίως, γιατί θα τον λιντσάρουνε.
Ξεκίνησε να παίζει/αφηγείται απευθείας με το Chronicles of Darkness (πριν γίνει Chronicles of Darkness) και από τότε, δεν το απατάει εύκολα για άλλο παιχνίδι.
Είναι διαβασμένος σε αηδιαστικό βαθμό, για τον κόσμο του Chronicles of Darkness, από συμπληρωματικά βιβλία του, μέχρι νουβέλες και ταινίες μικρού μήκους. Εστιάζει κυρίως στο κομμάτι της ιστορίας (*να βασανίζει τους παίκτες του), και στην εξέλιξη χαρακτήρων (*και να τους σκοτώνει), παρά στα μηχανικά και τα ζάρια.
Τα επιτραπέζια παιχνίδια ρόλων είναι ο κύριος λόγος που ο εν λόγο τύπος, υπάρχει και κινείται ανάμεσα σας, μιας και πέραν ότι του χαρίζουν ατελείωτες όμορφες στιγμές με ανθρώπους που υπό νορμάλ συνθήκες θα δυσκολευόταν να γνωρίσει, είναι και ο κύριος τρόπος του να ξεφεύγει από την πραγματικότητα μας.
Δουλεύει ως Σχεδιαστής Ιστοσελίδων, σιχαίνεται τις μελιτζάνες, και αν κλωτσήσεις ξαφνικά την πόρτα του σπιτιού του, θα τον πιάσεις να παίζει/modάρει το Skyrim.
Ο Αντώνης είναι ο δημιουργός και ο υπεύθυνος Storyteller για το Werewolf: The Forsaken κομμάτι του Camara Obscura.
Σπύρος
Ο Σπύρος είναι τα δόντια, η γλώσσα, το λαρύγγι και η φωνή του Camara Obscura για οτιδήποτε κοινωνικής φύσεως αλλά και η ασταμάτητη μηχανή παραγωγής ιδεών και πλοτ.
Ασχολείται επαγγελματικά με τη φωτογραφία, αλλά θα ήθελε πολύ να αφιερώνεται 24/7 στα παιχνίδια ρόλων, επαγγελματικά.
Από το Γυμνάσιο ασχολείται με το Φανταστικό, καθώς ενδιαφέρεται για μινιατούρες Άρχοντα των Δαχτυλιδιών και λογοτεχνία. Έχει παίξει επιτραπέζια παιχνίδια ρόλων ως παίκτης και ως Αφηγητής τα τελευταία 12 χρόνια, ξεκινώντας από παιχνίδια Φανταστικού (Dungeons & Dragons, Soulmist) και φτάνοντας σε παιχνίδια Τρόμου, Σύγχρονο Αστικό και Επιστημονικής Φαντασίας.
Επιπλέον, έχει πάνω από 4 χρόνια εμπειρία με LARP και πάνω από 7 χρόνια στο Chronicles of Darkness.
Στον βασικό του χαρακτήρα, τον Σπύρο, αρέσει ο προγραμματισμός που μελέτησε στο Πανεπιστήμιο Κρήτης στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών, ενώ εκτιμά επίσης τη γραφιστική και το UX Design. Διαθέτει ένα σκύλο, τη Ραμόνα, που δίνει -3 ζάρια στην μάχη και +80 στις ζαριές κοινωνικής φύσεως.
Ο Σπύρος είναι ο συντάκτης και ο υπεύθυνος Storyteller για το Vampire: The Requiem κομμάτι του Camara Obscura.
ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΟ CAMARA OBSCURA
Το LARPing και το Storytelling ειναι το χόμπι μας και κάτι που αγαπάμε και μας ακολουθεί τα τελευταία -αρκετά- χρόνια της ζωή μας.
Το Obscura είναι μια προσπάθεια να προχωρήσουμε αυτά που μάθαμε όλο αυτό τον καιρό ενασχόλησης, ένα βήμα παρακάτω, όπως και να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές περιβάλλον εκτός παιχνιδιού και ένα διαδραστικό περιβάλλον εντός.
Η προσπάθεια αυτή όμως απαιτεί έξοδα τα οποία θέλουμε να κρατήσουμε όσο το δυνατόν πιο προσιτά και ελάχιστα προς τους παίκτες μας. Τα έξοδα αυτά έχουμε καταφέρει να τα περιορίσουμε σε έξοδα διοργάνωσης, όπως η ενοικίαση του χώρου του live και η συντήρηση των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε.
Όλα τα υπόλοιπα έξοδα του Obscura δεν επιβαρύνουν τους παίκτες αλλά την ομάδα των storytellers. Αυτό είναι κάτι που το κάνουμε πρόθυμα και εθελοντικά αλλά παραμένει περιορισμένο από τις δικές μας οικονομικές δυνατότητες.
Αν σου αρέσει το Camara Obscura και θα ήθελες όπως κι εμείς να υπάρξει η δυνατότητα για ένα παρακάτω βήμα σε αυτά που παρέχει, ή απλά θέλεις να μας κεράσεις ένα καφέ βρε αδερφέ, για να ξενυχτίσουμε άλλο ένα βράδυ γύρω από συζητήσεις και σενάρια για το πως θα κάνουμε τη ζωή των χαρακτήρων μας δυσκολότερη, τώρα μπορείς.